خدمات ویژه در سایت

هنگامی که زمان توقف سایت با دقیقه اندازه گیری می شود ، بایستی وظایف محوله به درستی و سرعت و نیز ایمنی انجام شود .از تعمیرات اضطراری تا توقف های کوتاه یا بلند برنامه ریزی شده، شرکت کارا لوله می تواند کارشناسان فنی ماهر و باتجربه را برای افزایش دوره عمر تجهیزات شما ، در اختیار قرار دهد .

بازرسی

تجهیزات کامپوزیتی دارای طول عمر طولانی هستند و در بسیاری از کاربرد ها می توانیم انتظار طول عمری برای ۵۰ سال از آنها داشته باشیم. برای اطمینان از عملکرد تجهیزات شما ما خدمات بازرسی با جزئیات کامل را در اختیار شما می گذاریم . با در اختیار نهادن روش های عمل گرایانه و تعمیرات توصیه شده با تجهیزات کاملا مقاوم به خوردگی ، سامانه های لوله گذاری ، تانکها ، مخازن ، هوا کش ها ، پوشش ها و آستری ها ما می توانیم به شما برای مدیریت تجهیزات کامپوزیتی مقاوم به خوردگی کمک کنیم .

نصب

اغلب خرابی های سامانه های لوله گذاری و تجهیزات در نتایج خطاهای هنگام نصب هستند . ما تجارب زیادی در نصب تجهیزات کامپوزیتی و سامانه های لوله گذاری در تجهیزات صنعتی فرآیندی  ، کارخانه های شیمیایی ، کارخانه های فرآوری مواد معدنی ، نیروگاه ها ، کارخانه های تولید کاغذ ، تجهیزات آب و تصفیه فاضلاب داریم . ما شناخت خوبی از کامپوزیت ها از طراجی اولیه تا نصب نهایی داریم که به شما در دریافتن منافع کامل این مواد مقاوم به خوردگی کمک می نماید .

نگهداری

خدمات نگهداری در هنگام بروز  تعمیرات اضطراری (۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته ) و همچنین تعمیرات برنامه ریزی شده در هنگام توقف سایت فراهم است . از اصلاحات لازم بر روی تجهیزات و سامانه های لوله گذاری موجود ، تا تعمیرات و آستری نو انداختن ، تعمیرات پیشگیرانه با پیمان کاران خدماتی و… به شما ارزش مهارت و تجربه را برای فراهم ساختن سهولت و ایمنی در سر موقع را نشان خواهد داد .